«Классикалық үстел ойындарын қазақ әдебиетіне адаптациялау»
Жоба жетекшісі
Өмірбаев Райымбек
Өзектілігі
Қазіргі күні педагогика саласындағы әдістер күннен күнге дамуда. Даму үрдісінде қойылатын ең негізгі мәселе тиімділік болып табылады. Осының барлығы бүгінгі күні ойын әдістерінің қаншалықты тиімді екенін көрсетті. Жоба бүгінгі күннің замануи оқушысын қызықтыра алатын ең ерекше тәсіл – үстел ойындарын нұсқауда.
Мақсаты
Классикалық үстел ойындарын қазақ әдебиетіне икемдеу және оны педагогикада қолдану жолдары.
Күтілетін нәтиже
- Жоба нәтижесінде цифрлы және қағаз форматындағы бірнеше үстел ойындары жасалып шығарылады;
- Цифрлы форматтағы үстел ойыны әзірленеді;
- Мектеп сыныптарында үстел ойындарына сынақтар жасалады.
Қол жеткізілген нәтиже
- Жоба нәтижесінде цифрлы және қағаз форматындағы бірнеше үстел ойындары жасалып шығарылады;
- Цифрлы форматтағы үстел ойыны әзірленеді;
- Мектеп сыныптарында үстел ойындарына сынақтар жасалады.
Пайдалы сілтемелер
Жоба туралы
Сол кездегі жобалар
«Биогумус өндіру»
Досмағанбетова Ақерке Оралғазықызы
«Doctor Bear» витамин қоспасы
В.ғ.д. профессор С.Т. Дюсембаев
"Қолөнер коворкингі" шығармашылық шеберханасын ұйымдастыру стартап жобасының тақырыбы (Киім дизайны, бейнелеу және сәндік өнер) дарынды студенттер үшін"
Жабагина Құралай Талғатқызы
"Кварцтау жүйесін әзірлеу, оның ішінде параметрлерді дербес басқару мүмкіндігімен аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу"
Құсайынов Ринат Кенжеұлы
"Гипстен сәндік бұйымдар жасау"
Қажыбекова Томирис Қайратқызы
Байланыс
Ғылыми бөлім:
+7 (7222) 31-31-75
science@shakarim.kz