АР09260305 "STEM-білім беру және үштілділік жағдайында білім беру үдерісін жобалаудың инновациялық модельдерін әзірлеу негізінде жаратылыстану ғылыми пәндері бойынша мұғалімдерді/педагогтарды даярлау"
Жоба жетекшісі
Жолымбаев Оралтай Муратханович, ф-м. ғ.к., Author ID: 57190682230 ORCID:0000-0002-5802-9012 Researcher ID Q-2490-2017
Өзектілігі
ҚР Білім және ғылым саласын дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында: ..."үш тілде білім алушылардың коммуникативтік дағдылары негізгі құзыреттілік ретінде дамитын болады. Мектептерге педагог кадрлардың дайын болуына қарай және оқушылар мен ата-аналардың қалауын ескере отырып, жекелеген пәндерді үш тілде оқытуға біртіндеп көшу қамтамасыз етіледі".... Бұл бағытта 2020 жылы орта білімберудің ең өзекті пәндері: математика, робототехника, ауыл шаруашылығы инженериясы, биотехнология, кванттық инженерия, 3D-дизайн болып табылады. Осыған байланысты, әрине, жаратылыстану ғылыми пәндерді оқыту үшін құзыретті педагогтарды дайындауды педагогикалық бағыттағы жоғары оқу орындары жақын арада жүзеге асыруы тиіс.
Мақсаты
Үш тілділік жағдайында ғылыми жаратылыстану пәндерінің интегративтік өзара байланысы негізінде STEM-білім беру аясында білім беру үдерісін жобалаудың инновациялық модельдерін ғылыми негіздеу және әзірлеу.
Күтілетін нәтиже
- Ғылыми-педагогикалық кадрлардың әлеуетін анықтау
- Педагогикалық ұжым арасында STEM-білім беру моделін енгізу бойынша жұмыс тобының болуы;
- Біліктілікті арттыру курстарынан өткен ПОҚ үлесін арттыру
- Жоба талаптарына сәйкес нормативтік-құқықтық базаның болуы (ережелер, бұйрықтар және т. б.);
- Таңдау компоненті пәнінің жұмыс оқу бағдарламасын, қосымша білім беру бағдарламасын бекіту
- STEM зертханалары үшін жабдықтарды сатып алу
- Кеісім шарттар жасасу
- Порталда оқу пәнінің электрондық контентін құру АИС Semgu.kz ҚР БҒМ БҒССҚК ұсынған рецензияланатын отандық басылымдағы мақала
Қол жеткізілген нәтиже
1. STEM зертханалары үшін 2 млн.теңгеге құрал-жабдықтар сатып алынды.
2. AIS Semgu.kz порталында оқу пәндерінің келесі электрондық мазмұны қалыптастырылды:
«Білім беру мазмұнын құрудың цифрлық құралдары мен қызметтері» (2021, 5 кредит) авторлары: Жолымбаев О.М., Рахматуллина З.Т.- 6В01507 «Информатика және робототехника» мамандығының студенттеріне арналған
«Мехатрондық және роботтық кешендерді басқару жүйелері» (2021, 5 кредит) авторлары: Жолымбаев О.М., Рахматуллина З.Т., Жамбулатова А.Ж., Рысжанова А.С., 6В01507 «Информатика және робототехника» мамандығының студенттеріне арналған.
«Мектептегі оқу робототехникасы» (2021 ж., 5 кредит) авторлары: Жолымбаев О.М., Умирбаева С.Т., Болсынбекова Ш.Ж., 6В01501 «Математика», 6В01502 «Математика-информатика», «6В0015 математика», «Математика» мамандықтарының студенттеріне арналған. 6В01505 «Физика-информатика».
«ЅТЕАМ оқытуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері» (2021, 5 кредит) авторлары: Онтагарова Д.Р., Өтегенов Қ.С., Садыкова Р.А., 6В01509 «Химия-биология», 6В01509 «Химия-биология», 6В01510 «Биология» мамандықтарының студенттеріне арналған, 2022 оқу жылы).
3. STEM – білім беру үлгілері таңдау компонентінің 4 пәні бойынша оқу модульдерінің циклі арқылы тексеріледі. Жұмыс 2022 және 2023 жылдары жалғасады
4. Әлеуметтік серіктестік Алтай мемлекеттік педагогикалық университеті, Барнаул (Ресей) факультеттің профессорлық-оқытушылық құрамының тьюторлық қолдауымен үйлестіріледі. Ғылыми жоба аясында доцент, ағағылыми қызметкер Әбілмәжінов Е.Т. және кіші ғылыми қызметкер Шәкерхан Қ.О. Ресей Федерациясының Барнаул қаласындағы Алтай мемлекеттік педагогикалық университетінде болды, сапар барысында Алтай мемлекеттік педагогикалық университетінің тәрбие және халықаралық қызмет жөніндегі проректорыС.П.Волоховтың төрағалығымен жұмыс кездесуі өтті, онда ғылыми жоба аясындағы өзара іс-қимыл және ынтымақтастық форматтары талқыланды. Назарбаев Университетімен «Қазақстанда STEM саласында оқытушыларды даярлауда университеттердің педагогикалық әлеуетін құру: ғылыми-практикалық серіктестік» (2021-2023) жобасының жетекшісі, доктор Бриджит Гудманның атынан өзара ынтымақтастық туралы келісім жасалды (27 мамыр 2021 ж.)
5. Университет студенттері арасында екі жүлделі байқау ұйымдастырылды. Жұмыс 2022 және 2023 жылдары жалғасады
- «STEM білім беру үшін цифрлық құралдар мен қызметтерді қолдану» байқауы;
- «Жаратылыстану ғылымындағы ғылыми зерттеу кейстері» байқауы
6. Жобаның орындалу барысы әлеуметтік желілерде және БАҚ-та жарияланады:
https://shakarim.edu.kz/news/sotrudnichestvo-s-alt...
https://www.instagram.com/p/CWV0cFYKwtt/?utm_mediu...
7.2021 жылдың 15 сәуірі мен 15 мамыры аралығында Google электронды платформасында Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің Жаратылыстану-математика факультетінің (ОӘК) оқытушылары арасында сауалнама жүргізілді. Сауалнама келесі сауалнамаларды қолдану арқылы жүргізілді: «Педагогикалық қызметкерлердің негізгі құзыреттерін анықтауға арналған сауалнама», «STEM оқытуды енгізу бойынша педагогикалық қызметкерлерге қабылдау сауалнамасы». Сауалнамаға 44 ОӘК мұғалімдері қатысты.Мониторинг нәтижелері бойынша материалды статистикалық өңдеу жүргізіліп, ұсыныстар әзірленді.
8. ҚР БҒМ БҒССҚК рецензияланған республикалық басылымында жарияланған 6 мақала.
- Онтагарова Д.Р., Баяхметова Б.Б.,Сапакова А.К.Онлайн форматтағы дәрісте білімалушылармен кері байланысты жүзеге асыру мүмкіндігі/НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «Международная интеграция как вектор развития совершенствования преподавания фундаментальных дисциплин в медицинских вузах» Посвященной 30-летию Независимости Республики Казахстан 09 Апреля 2021 года г. Семей, –С86-87
- Онтагарова Д.Р.,Нурекенова А.Н., Сапакова А.К., Салбат Г. Жаңартылған білім берудегі химия оқулықтарының мазмұны мен оқу мақсаттары жүйесінің сәйкестігі мәселелері. «Хабаршы/Вестник» КазНПУ им.Абая. Серия «Естественно-географические науки. №1 (67), 2021 г. -Б. 106-113
- Сапакова А.К., Онтагарова Д.Р., Садуова М.К., Нурекенова А.Н.Қашықтан оқытудың мазмұндық аспектілері және дидактикалық мүмкіндектері. «Хабаршы/Вестник» КазНПУ им.Абая. Серия «Естественно-географические науки. №1 (68), 2021 г. -Б. 91-97
- Сапакова А.К.,Онтагарова Д.Р., Белялова Т.Б., Нурекенова А.Н. Химиялық пәндерді оқыту барысында орнатылған кері байланыс әдіс тәсілдерінің ерекшеліктері. «Хабаршы/Вестник» КазНПУ им.Абая. Серия «Естественно-географические науки. №1 (68), 2021 г. -Б. 17-23
- Сапакова А.К.,Онтагарова Д.Р., Исенова М.К., Нурекенова А.Н. «Бейорганикалық химияның теориялық негіздері» пәні бойынша электрондық оқу-әдістемелік құралын құрастырудың дидактикалық аспектілері. «Хабаршы/Вестник» КазНПУ им.Абая. Серия «Естественно-географические науки. №1 (68), 2021 г. -Б. 23-29 Нурекенова А.Н., Онтагарова Д.Р., Мурзабекова А.К., Сапакова А.К., Эффективность использования тестовых заданий при изучении дисциплины «Физическая и коллоидная химия» «Хабаршы/Вестник» КазНПУ им.Абая. Серия «Естественно-географические науки. №1 (67), 2021 г. –С.45-50
Пайдалы сілтемелер
Жоба туралы
Сол кездегі жобалар
AP09261245 "Мультимедиялық білім беру кеңістігі Үш тілді жоғары білім беру саласындағы коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру құралы ретінде"
Исмаилова Гайнигул Кабидуллиновна, ф.ғ. к., профессор - жоба...
AP09260805 "Азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін аймақтық мониторинг негізінде сүт және сүт өнімдерінде жоғары кумулятивті ксенобиотиктерді анықтау үшін биосенсорды әзірлеу"
Какимов Айтбек Калиевич, техника ғылымдарының докторы, проф...
АР09259846 "Ауылшаруашылық пен тамақ өндірісінің қалдықтарын өңдеуге арналған технологиялық процестерді басқарудың интеллектуалды жүйесі бар оңтайлы модульдік биогаз кешенін әзірлеу және құру"
Нургалиев Нуржан Нурлыбекович, PhD доктор, ScopusAuthor ID:...
OR111474297 "Қазақстан Республикасының биологиялық қауіпсіздігі: қауіпті бағалау, олардың алдын алу мен жоюдың ғылыми-техникалық негіздері"
Байғазанов Абдрахман, ветеринария ғылымдарының кандидаты, до...
Байланыс
Ғылыми бөлім:
+7 (7222) 31-31-75
science@shakarim.kz